onsdag 18 november 2009

Välkommen...

Hej och välkommen till min nya sida. Här kommer jag att presentera de nya varorna som trillar in till Butik Mon Unique. vackra saker som jag handplockat, Både gammalt och nytt i en härlig blandning. Och jag hoppas att du kanske hittar någonting som just du kommer att tycka om... Älskar du den vita lantliga inrednings stilen och tycker om att omge dig utav vackra och underbara saker då tror jag att jag kanske har någonting för just dig och ditt hem...

De nya varorna som visas här kommer att läggas ut till försäljning via Tradera men här kan du se det som är nytt och klickar du på bilderna i inläggen så blir de mycket större och du kan då ta en lite närmare titt...

Denna sida är lite under uppbyggnad och kommer säkert att ändras lite så här i början. Nya varor har redan kommit in och kommer att läggas upp så snart som möjligt.

Många varma hälsningar
Elin